Chat med Kiri
Spørg Kiri. Hun svarer med det samme eller viser vej til relevante oplysninger på hjemmesiden.
Hvordan bruger du Kiri?
På alle sider på Roskilde Kommunes hjemmeside kan du finde chatbotten Kommune-Kiri.
Når du klikker på ikonet til Kommune-Kiri på siden, åbner et chatvindue. Her kan du stille dine spørgsmål. Kommune-Kiri skriver og svarer på spørgsmålet med det samme eller viser vej til relevante oplysninger på hjemmesiden.
Tal med Kommune-Kiri i telefonen
Du kan også ringe og tale med Kommune-Kiri i telefonen døgnet rundt.
Kommune-Kiri er også en talerobot, som du kan ringe til og stille spørgsmål. Du kan vælge at tale med Kiri, når du ringer ind på vores hovednummer 46 31 30 00.
På telefonen kan Kommune-Kiri svare på de mest almindelige spørgsmål om en lang række emner og blandt andet hjælpe dig med at bestille tid i Borgerservice, anmelde rotter og meget mere.
Hvad er Kommune-Kiri?
Kommune-Kiri er en chatbot (en digital robot), som borgerne kan skrive med via kommunes hjemmeside eller snakke med i telefonen (en voicebot).
Kiri bygger på en liste over spørgsmål og svar om emner, som mange borgere henvender sig om.