Energirenovering - få hjælp fra partnerskabet Grøn Puls

Hos Grøn Puls får du vejledning om energirenovering og tilskudsmuligheder, og du kan også få besøg af en energirådgiver, som gennemgår din ejendoms energitilstand.

Grøn Puls - sætter fokus på energirenovering sammen med dig

Det en altid en god idé at rådføre sig med en energivejleder, så du får den rigtige energiløsning til netop din ejendom. Henvend dig til partnerskabet Grøn Puls og få gode råd og vejledning.

Hvem er Grøn Puls?

Roskilde Kommune, Fors A/S, Boligselskabet Sjælland og Erhvervsforum Roskilde er gået sammen om projekt Grøn Puls, der stiller skarpt på energirenovering og dermed nye job i håndværksvirksomhederne i kommunen.

Hvorfor energirenovere?

Der er mange gode grunde til at energirenovere sin bolig:

• Du sparer penge på varme- og elregningen
  • Ejendommen får et bedre energimærke - og være mere attraktiv ved videre salg
  • Indeklimaet bliver bedre - hvor det f.eks. ikke trækker fra utætte vinduer og dørpartier
  • Du hjælper klimaet - en højere energiudnyttelse og bedre isolering af bygningen betyder en lavere klimabelastning

Tag kontakt til Grøn Puls i dag

Tag kontakt til Grøn Puls allerede i dag og få gode råd og vejledning til den rigtige energiløsning til netop din ejendom.

Gå til Grøn Puls hjemmeside