Tilsyn på socialtilbud på voksenområdet i Roskilde Kommune

Her finder du tilsynsrapporter vedrørende sociale tilbud på voksenområdet i Roskilde Kommune.

Sundhedsfaglige tilsyn

Styrelsen for Patientsikkerhed fører sundhedsfaglige tilsyn på udvalgte behandlings- og bosteder m.fl.

Du kan se alle tilsynsrapporter udført i Roskilde Kommune de sidste tre år på Styrelsen for Patientsikkerheds hjemmeside.

1. Når du trykker på linket herover, kommer du ind på Styrelsen for Patientsikkerheds hjemmeside.
  2. I søgefeltet under "Søg efter tilsynsrapport" skriver du tilbuddets eller bostedets navn.
  3. Klik herefter enter på dit tastatur eller på luppen ved siden af søgefeltet.

Socialfaglige og driftsorienterede tilsyn

Socialtilsyn Øst fører socialfaglige og driftsorienterede tilsyn på en række sociale tilbud.

Tilsynsrapporterne kan læses på Tilbudsportalen. Du finder links til tilsynsrapporterne for de enkelte socialtilbud herunder.

1. Klik fx på "Tilsyn for Center for Alkohol- og Stofbehandling".
  2. Når du kommer ind i Tilbudsportalen, klik derefter på knappen "Tilsyn" i venstre side af skærmen.
  3. Nu burde du kunne se tilsynsrapporten for det pågældende sted.

Center for Alkohol- og Stofbehandling

Roskilde Kvindekrisecenter