Økonomi - Satser, regler og ydelser

Her kan du få et overblik over de forskellige satser og ydelser, der måske gælder for dig. Du kan også læse om de regler, der gælder, når man modtager ydelser.

Her er et overblik over de forskellige satser, regler og ydelser.

• Selvforsørgelses- og hjemrejseydelse eller overgangsydelse og satser

• kontanthjælpsloft og timeregel

• Enkeltudgifter

• Støtte til høje boligudgifter

• Boligstøtte

• Familieydelser

• Danskbonus (læs mere her)

Selvbetjeningsløsning når du søger om selvforsørgelses- og hjemrejseydelse eller overgangsydelse

Når du har meldt dig ledig i Jobcentret, kan du søge om selvforsørgelses- og hjemrejseydelse eller overgangsydelse ved at bruge selvbetjeningsløsningen nedenfor. Du skal blandt andet svare på, om du har været i Jobcentret og melde dig ledig. Med selvbetjeningsløsningen kan du søge digitalt med din MitID. Har du ikke MitID, kan du udfylde skemaet digitalt, printe ud, underskrive og sende det sammen med dokumentationen til Ydelsescenter, Rådhusbuen 3, 4000 Roskilde.

Kontakt Integration