For at vi kan behandle sagen, skal anmeldelsen indeholde så mange af følgende oplysninger som muligt:
- Hvem anmeldelsen drejer sig om – navn og adresse
- Hvilken form for socialt bedrageri
- Navn og adresse på evt. modpart (arbejdsgiver, samlever, ægtefælle eller kæreste)
- Dine oplysninger på anmeldelsen
- Konkrete observationer (f.eks. registreringsnummer på bil, tidspunkter for observation)
Vi behandler alle anmeldelser. Du kan vælge at være anonym eller at give dig til kende. Du er ikke anonym hvis du vælger at ringe til Kontrolteamet og vi kan se hvilket telefonnummer du ringer fra ELLER hvis du skriver en mail om dine observationer.
Se kontaktoplysninger nedenfor eller kontakt Kontrolteamet på telefon 46 31 79 29, 46 31 74 31 eller 46 31 74 02 eller på sikker mail i Digital Post.
Spørgsmål og svar
Kontakt Ydelsen
Rådhusbuen 3
4000 Roskilde
4000 Roskilde
Du kan forvente svar inden for 10 hverdage. |