Er din post fra det offentlige blevet væk? Her er hvad du skal gøre

Nyhed

05.04.22

Når du åbner e-Boks, undrer du dig så over, hvor din post fra det offentlige pludselig er blevet af? For at kunne se det igen, skal du enten logge ud og ind igen, eller hente en ny app.

Den 21. marts blev den tidligere løsning til Digital Post udskiftet med en ny. Det betyder, at din post fra det offentlige nu kan læses på følgende fire steder:

  • borger.dk
  • Digital Post-appen
  • mit.dk-appen
  • eller e-Boks

Hvis du førhen har været vant til at bruge e-Boks, så vil du måske have opdaget, at din digitale post fra det offentlige er forsvundet. Det kan være indkaldelser, fakturaer eller anden digital post med vigtige informationer.

For stadig at modtage posten i e-Boks skal du på ny sige ja til at modtage post fra det offentlige og dernæst logge ud og ind igen – og eventuelt også opdatere din app.

Det er vigtigt, at du gør dette, hvis du ikke benytter dig af én af de tre andre muligheder – for ellers kan du misse vigtige informationer som eksempelvis regninger og indkaldelser.

Du kan læse meget mere og få svar på eventuelle spørgsmål på Borger.dk/digitalpost (nyt vindue).